Jesteś tutaj:
  1. Start
  2. Rekrutacja 24/25

Rekrutacja 24/25

TERMINARZ NABORU NA ZAJĘCIA

W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

KONTYNUACJA ZAJĘĆ

10 – 26.04.2024

Składanie Deklaracji kontynuacji uczestnictwa w zajęciach - przez osoby uczęszczające na zajęcia w roku szkolnym 2023/2024

FORMULARZ ON-LINE (obowiązkowo) - zapisy zakończone

Uwaga! Należy złożyć zgłoszenie poprzez formularz on-line na stronie internetowej, a następnie dostarczyć w wersji papierowej najpóźniej do dnia 10.05.2024 r. (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-20:00).

Karty przekazujemy do oznaczonego pudełka znajdującego się w holu głównym PMDK.

do 10.05.2024

Informacja o ilości wolnych miejsc na zajęcia

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

13 - 24.05.2024

Składanie Wniosków o przyjęcie na zajęcia w roku szkolnym 2024/2025

FORMULARZ ON-LINE (obowiązkowo) link do zapisów

Uwaga! Należy złożyć zgłoszenie poprzez formularz on-line na stronie internetowej, a następnie dostarczyć w wersji papierowej najpóźniej do dnia 07.06.2024 r. (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-20:00).

Karty przekazujemy do oznaczonego pudełka znajdującego się w holu głównym PMDK.

3 – 19.06.2024

Badania uzdolnień kierunkowych - terminarz

21.06.2024

Informacja o wynikach postępowania rekrutacyjnego.

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE – UZUPEŁNIAJĄCE

29.07 - 09.08.2024

Składanie  Wniosków o przyjęcie na zajęcia – Rekrutacja uzupełniająca w wersji papierowej na rok szkolny 2024/2025

W przypadku przeprowadzenia badań uzdolnień kierunkowych, dokładne terminy zostaną podane rodzicom poprzez SMS po ustaleniu z nauczycielami.

31.08.2024

Informacja o wynikach postępowania rekrutacyjnego uzupełniającego.

  • Dzieci, które zostały zakwalifikowane na zajęcia w PMDK, potwierdzają chęć udziału w nich obecnością na pierwszych wybranych zajęciach w terminie 2-13 września 2024 r.
  • Jeśli dziecko rezygnuje z zajęć, rodzic wysyła maila z taką informacją na adres sekretariatu.
  • W sytuacji, gdy dziecko z przyczyn losowych nie może uczestniczyć w zajęciach w podanym terminie, a jest nimi zainteresowane, rodzic ma obowiązek mailowo zgłosić informację do sekretariatu.
  • Niedopełnienie tego obowiązku, będzie jednoznaczne z rezygnacją z udziału w zajęciach PMDK i skreśleniem z listy.
NA GÓRĘ